4 Ekim 2013 Cuma

BEN KİMİM :)

BEN KİMİMJ

Merhaba ;

Ben Ayça Koliçan Matematik  öğretmeniyim.
İstanbul Kültür Üniversitesi Matematik bölümü 2009 mezunuyum.

3.sınıf öğrencisiyken özel ders vermeye başladım.2008 yılından bu yana matematik ve geometri özel ders vermekteyim.Bu süre zarfında etüt merkezlerinde (Birebir Eğitim Dershanesi-Beykent ve Genç Bilim Etüt Merkezi- Beylikdüzü) çalışarak ve özel ders vererek çalışma hayatıma devam etmekteyim.

Temelleri sağlam attıktan sonra yapılan her işin sağlam ve kalıcı olacağını düşünüyorum.Ben sayısalcı bir ailenin içinde büyüdüm.Annemde emekli Matematik öğretmenidir.Ortada ciddi referanslar bulunmadan sadece verilen beyanatla kendini tanıtmanın çok etkili olabilceğini düşünmüyorum.Bu bağlamda benim en önemli referansım eğitimim ve istediğiniz  takdirde sizinle iletişime geçirebileceğim öğrencilerm  ve onların velileridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *